poniedziałek, 10 lutego 2014

Take a smile :-)

Dzień dobry ♥ 

Właściwie jestem na nogach od 06:05, ale dopiero teraz miałam czas, aby tutaj wpaść. Ale dziś była piękna pogoda, miałam wrażenie, że zbliża się wiosna. 

A jak tam u mnie ? Hmm zgaduje, że dobrze. Jutro zapowiada się ciężki dzień. Żeby było ciekawiej dziś dowiedziałam się, że jutro mam trzy matematyki w tym SESJE z +. No nie mogło być lepiej. Jedynym plusem jutrzejszego dnia jest, to że mam z Olą SKS w siatkówkę. W środę jedziemy na te nasze zawody, co tyle o nich piszemy xd. Możliwe,że będziemy miały zdjęcia z zawodów,ponieważ jedzie z nami koleżanka z klasy, która ma właśnie robić zdjęcia. Mimo to, że jutro mam trzy matematyki, to mam nadzieję, że uśmiech będzie gościł u mnie na twarzy przez cały dzień :) Idę się trochę pouczyć z historii. Miłego wieczoru ! P.s pamiętajcie jutro o uśmiechu ;) 

`Gaba 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz