wtorek, 2 września 2014

Szkoła ? Back to school - przybory szkolne !

Witam w nowym roku szkolnym. Jak tam pierwszy dzień w szkole ? U mnie masakra. Mam taki świetny plan, że nie wiem kiedy ja będę miała chwilę dla siebie. Dam radę. Jak nie ja, to kto ? ;) Mój dzisiejszy dzień wyglądał tak samo pewnie jak i Wasz. Lekcje organizacyjne i tak dalej.



 

Moje zakupy do szkoły wyglądają zawsze tak samo. Na kartce zawsze sobie wypisuję najpotrzebniejsze rzeczy, a przychodzi co do czego, to kupuję to co mi się spodoba. Większość długopisów kupiłam z Bica, ponieważ z tej firmy pisze mi się najlepiej. Lubię też pisać piórami kulkowymi, które zakupiłam w Hebe. Nawet nie wiedziałam, że w takim sklepie mogę kupić  takie fajne rzeczy. 


Co roku muszę sobie kupować przybory geometryczne, jak co roku złamie mi się linijka, kątomierz, cyrkiel. W tym roku zaopatrzyłam się również w bardzo fajne naklejko - zakładki, jak można to tak nazwać. Najbardziej jestem zadowolona z zeszytów jakie kupiłam. Pierwszy raz pd tylu lat mam zeszyty takie jakie chce, jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że chociaż będzie mi się z nich lepiej uczyć. 




Życzę Wam dużo sukcesów w szkole i nie poddawajcie się ! Zapowiada się bardzo ciężki rok szkolny, ale nie poddajemy się. Jutro mam autobus o 07:33 więc idę obejrzeć mecz w siatkówkę naszych Kochanych Polaków. Miłej nocki. Do następnego ! ;)   


    











1 komentarz: