piątek, 29 sierpnia 2014

Koniec lata ?

Dzień dobry :)

Jak tam u Was ? U mnie cały ten tydzień zapowiadał się dość nudno. Okazało się, że był bardzo fajny i niezapomniany. We wtorek pojechałam do Kasi, miałam być u niej cały dzień, a okazało się, że jednak u niej nocowałam. Rozmawiałyśmy dość późno, a kiedy wstałyśmy jej mama zaprosiła nas na śniadanie, które okazało się obiadem. Byłyśmy lekko zaskoczone, ale przynajmniej byłyśmy wyspane.
Wczoraj przyjechała do mnie Ola, razem pojechałyśmy na pożegnanie lata w Iłowie. Było tak fajnie, że Olą bardzo ciepło wspominamy tą noc. Ola przyjechała do mnie trochę wcześniej, ale zajęłyśmy się rozmową i oglądaniem filmików na yt o siatkarzach. Po powrocie do domu tak nam piszczało w uszach, że nie wiedziałyśmy co się dzieje. Obudziłyśmy się dość wcześnie, ponieważ Ola musiała wracać do domu. Szybko zrobiłyśmy jajecznice i jeszcze chwilę pogadałyśmy.

Nie wiem czy Wy też zauważyliście, że kiedy zbliża się szkoła, to robi się ładniejsza pogoda. Ta wiadomość mnie dopija, ponieważ przez ostatnie dni, nie można było poczuć tych ostatnich dni wakacji, tylko trzeba było siedzieć w domu i patrzeć jak pada deszcz. Trzeba wykorzystać ostatnie dni pięknej pogody. Moje plany na dziś, to zrobić obiad i pójść skosić trawę. Niestety jutro w domu dużo nie pomogę więc postanowiłam, że zrobię chociaż tyle. :) 

Moje plany, co do dalszych postów w bardzo szybki sposób się rozmnażają. Mam ochotę zrobić post pt " Back to school - przybory szkole ". Co myślicie o tym ? :) Mam również dużo innych propozycji, ale dowiecie się o tym w najbliższym czasie. ;)

Idę więc brać się za robotę. Miłego popołudnia ;)
Blog Oli  
       

7 komentarzy:

  1. Oj czuję to, że zaczyna się szkoła,
    już w sumie za 3 dni ;__;
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie.. Tylko trzy dni wolnego :c
      bardzo fajny blog. Z chęcią zaobserwuje :)

      Usuń
  2. Ja to zjawisko zauważyłam już szybciej, kiedy wolne deszcz, kiedy do szkoły upały :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://monikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh.. Ta nasz kochana pogoda ;)
      Ja dziś rano właśnie zaobserwowałam Twojego bloga :)
      Ale nie chce też mieć czytelników na takiej zasadzie ;)
      pozdrawiam :3

      Usuń
  3. Masz rację, u mnie teraz jest bardzo słonecznie i ciepło,a tydzień temu ciągle padał deszcz.

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak to z naszą wspaniałą pogodą bywa. Ale cieszmy się chociaż z tego słońca, co jest teraz ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń