poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Wszystko Nowe ?

Cześc i czołem ;)

Witam po trzy miesięcznej przerwie. Tak, tak pisałam wcześniej, że będzie inaczej, a w końcu wyszło jak wyszło. Wprowadziłam pewne zmiany na blogu, które mi przypadły do gustu w 100 %. Mam nadzieję, że Wam też nowy wizerunek bloga spodoba się. Z Olą ostatnio rozmawiałyśmy na temat naszych blogów. Pewnie wiecie, że Ola tak samo i ja prowadziłyśmy blogi. Ola powróciła do Swojego bloga, który prowadzi już od bardzo długiego czasu i ma już tam sporo obserwatorów. Stanęło na tym, że ja Gaba będę prowadzic sama tego bloga, ale oczywiście Ola też w wolnej chwili będzie mogła pisac na tym blogu notkę. Pod każdym postem będę Wam dodawac link do Bloga Oli, żebyście mogli śledzic nas obie. :)

Jednym z moich największych marzeń było pojechac na mecz w siatkówkę naszych kochanych Panów. Cóż mogę powiedziec ? Marzenia się spełniają ! Trzy tygodnie temu moja dobra koleżanka zadzwoniła do mnie i spytała się czy nie mam ochoty pojechac na ceremonię otwarcia MŚ i na mecz Polska - Serbia ? Nawet nie marzyłam, że mogłabym pojechac na ceremonie otwarcia samych MŚ, a co dopiero na stadionie narodowym. Nawet nie macie pojęcia jak ja się cieszyłam i od tamtego czasu na nic innego nie czekam, aż tak bardzo jak na ten mecz. 30 sierpnia pojadę z Kasią i jej mamą samochodem, mamy w planach pojechac dwie godziny wcześniej, żeby na spokojnie dojechac na miejsce i iśc na stadion.

Dziś wybrałam się z moją siostrą na zakupy. W planach miałam kupic sobie koszulkę na mecz, biały lakier do paznokci oraz prezent dla Kasi, która ma urodziny tego samego dnia co mecz. Weszłyśmy do pierwszego sklepu sportowego i od razu kupiłam koszulkę, cel został osiągnięty. Później poszłyśmy do Rossmann'a i kupiłyśmy lakier, a przy okazji Kasia kupiła balsam do ciała. Nie wiem czemu, ale po chwili znalazłyśmy się w cukierni i zamówiłyśmy desery lodowe.:) Na sam koniec poszłyśmy do jubilera i kupiłam Kasi ( nie siostrze xd) bransoletkę. Tak mi się spodobała, że obiecałam sobie, że kupię w najbliższym czasie sobie podobną.



Chciałabym Was przeprisc za tą trzymiesięczną przerwę. Wiem, że już tak pisałam, że kiedy się rok szkolny zbliża mam większą ochotę pisac na blogu. Może się to wydac dziwne, ale mam większą motywację. :) Mam w planach fajne pomysły na notki, które mam nadzieje, że Wam się spodobają. Czas pokaże co będzie z tym blogiem. Mam nadzieję, że będę mogła napisac post z tytułem " To już rok ! ". Pożyjemy zobaczymy. :)

W tym tygodniu mam spotkac się z Olą. Chcemy zrobic kilka fajnych zdjęc i trochę poplotkowac. Jutro najprawdopodobniej pojadę z moim tatą na rozładunek. To chyba będzie moja ostatnia trasa z tatą w te wakacje. W czwartek jest pożegnanie lata w Iłowie. Co roku jest organizowana taka impreza i co roku przyjeżdżają na nią gwiazdy disco - polo. W tym roku ma byc podobno zespół Weekend. Oprócz miłych koncertów będzie można zjęśc coś dobrego z grilla, ale też i zabawic się. Można wybierac w karuzelach, samochodzikach, w zabawie " traf kulą w butelki" i wiele, wiele innych atrakcji.
Na dziś to chyba tyle, mam nadzieję, że będziecie czytac mnie z miłą chęcią, tak samo jak i Olę. ;)
Idę pomalowac sobie pazurki, 3 majcie się ciepło, buziaki ^^

Blog Oli ;) 















2 komentarze:

  1. ale ja nie mam dużo obserwatorów xd
    świetnie się czyta, tego posta serio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, że masz dużo i się nie sprzeczaj ;D
      dziękuję ♡
      taki lekki zaciesz ;3

      Usuń